woensdag, mei 23, 2007

Gekkenhuis.

Dat is het hier wel een beetje. Maandag wasdag (en na twee weken vrijwel steeds afwezig geweest te zijn was er meer dan genoeg te wassen) en boodschappen (ik val al zo makkelijk af, dus wat brood en beleg voor de drie dagen die ik deze week thuis was leek me wel handig).

Dinsdag dringende mails van de motorclub over het nieuwe clubgebouw. Eindelijk was er een concept gebruiksovereenkomst, maar nu waren wij ineens degenen die er vaart achter moesten zetten, eigenlijk wilde men woensdag al aan de sloop van het oude gebouw beginnen, dit kon worden uitgesteld tot donderdag zodat er woensdagavond een spoedbestuursvergadering belegd moest worden om de overeenkomst en wat bijkomende zaken door te nemen. Tijd om, zoals eigenlijk de bedoeling was, een en ander in een ledenvergadering te bespreken werd ons niet gegund. En dinsdagavond mijn gebruikelijke uitje met warme maaltijd bij vrienden.

Woensdag dus begonnen met inpakken voor de reis van morgen en ondertussen de conceptovereenkomst bestuderen. Vanavond dan de vergadering, met tussendoor een paar maal overleg met een vertegenwoordiger van de woningstichting van wie we het nieuwe pand in bruikleen krijgen, het concept wordt op een aantal punten aangepast en na heel wat geharrewar zijn we het uiteindelijk toch eens geworden over de vergoeding voor de werkzaamheden die de motorclub zelf nog uit zal voeren, inclusief een bedrag voor de schade doordat een paar weken geleden buiten ons om gas, water en licht werden afgesloten met een ontdooide vriezer en een aantal clubavonden (waarvan één een feestavond) die niet door konden gaan tot gevolg.

Er vielen wederzijds wat harde woorden, maar uiteindelijk zijn we het allemaal weer eens geworden. En nu maar hopen dat de door de motorclub verlangde schriftelijke verklaring over de wijzigingen in het concept en over de hoogte van de vergoeding er morgenochtend nu een keer wel is, niemand zit er op te wachten dat wij ons genoodzaakt gaan voelen de sloop alsnog maar weer te blokkeren in afwachting van de correcte afhandeling van de papierwinkel.

Tussen alles door heb ik geen kans gezien om nog een verslag over vorige week te schrijven, dat houden jullie dus tegoed. En ook het bijlezen van wat iedereen de afgelopen week geschreven heeft is niet helemaal gelukt: de lijst die ik dagelijks bezoek heb ik af kunnen werken (zonder al te veel te reageren in verband met het gebrek aan tijd), de andere verhalen naar aanleiding van de WoW opdracht van vorige week woensdag zullen echter tot volgende week moeten wachten alvorens zich in mijn aandacht te kunnen verheugen.

Morgen dus alweer op reis, deze keer voor een lang weekend naar Brabant waar de vrouwelijke helft van mijn kunstzinnige vriendenstel deelneemt aan een expositie in Waspik en ook verder wat bezoekwaardige exposities zijn zoals bij Galerie Kunsthard en in de beeldentuin de Schelp in Oosterhout.

Hopelijk verloopt volgende maand toch iets rustiger want hoewel allemaal reuzeleuk en beregezellig is het allemaal ook flink vermoeiend voor mij.

Geen opmerkingen: