woensdag, juni 06, 2007

Brabant, dag 2.

Na me donderdag verder rustig te hebben gehouden hebben we het vrijdag ook nog vrij rustig aan gedaan. Omdat de kunst niet genoeg oplevert om er volledig van te leven hebben B. en E. allebei ook nog een gewone baan zodat ik achter werd gelaten bij de vader van E. Daar logeer ik altijd als ik daar ben omdat het stel nogal klein woont en de kamer die als logeerkamer dienst zou kunnen doen gebruiken als opslag en atelier.

Ondanks de minder goede weerberichten bleef het wel de hele dag droog en hebben we dus wel aan het begin van de middag een flinke wandeling gemaakt in de bossen bij Dorst.

Dat leverde weer wat fraaie plaatjes op van wat er zoal groeit en bloeit (vlier bijvoorbeeld), vliegt (een apart insect dat ik nog niet goed thuis heb kunnen brengen, me gezien de rugschilden een soort kever lijkt, maar dat zijn uiterste best doet op een wesp te lijken) en de vennetjes (waarvan sommigen er weer stil als een spiegel bijlagen met de waterlelies in bloei terwijl op andere goed te zien was hoe er af en toe een windvlaag overheen streek).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


De rest van de dag heb ik me voornamelijk vermaakt met cryptogrammen en sudoku's tot de meewerkend kunstenaars uitgewerkt waren en zich bij ons voegden voor de door papa weer prima verzorgde maaltijd.

Geen opmerkingen: