zondag, juni 03, 2007

Even testen.

Ik heb de afgelopen weken de foto's op een iets lagere resolutie gemaakt zodat ze verder niet aangepast hoefden te worden om voor Imageshack acceptabel te zijn. De meeste foto's zijn inderdaad bestanden van minder dan 1 Mb geworden, maar omdat ik de camera afhankelijk van het onderwerp en bij kunst ook de hoek en het oppervlak dat ik voor indirect flitsen wil gebruiken geregeld op zijn kant of zelfs ondersteboven gebruik moest ik nog zien hoe ik die foto's rechtop kreeg. Dat bleek met de Photo Editor van Microsoft goed te doen, hoewel ik voor andere bewerkingen toch liever een ander programma gebruik met een wat verfijndere werkset.

Als het goed is moet het nu dus lukken om wat foto's te plaatsen, in de eerste plaats maar eens van de week op de Veluwe. Om te beginnen maar de beestenboel.



Oeps, even mis bij de selectie geloof ik ;). De rechterfiguur is trouwens de herniapatiënt die zich zit aan te stellen in een rolstoel die helemaal niet van hem is maar van een ander in de groep die zich prima weet te redden op één been.

Nieuwe test: het fraais dat de natuur daar zoal te bieden had:


Hmm, gaat nog niet helemaal goed. De twee exemplaren links zijn trouwens twee collega's van het exemplaar rechts dat in een supermarktslagerij werkt. Ze waren even mee gekomen maar moesten helaas vrijdag weer aan het werk.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.


Links Jackie (what's in a name) de Jack Russell die ook vorig jaar al op de Veluwe en in Bentheim aanwezig was. In het midden Odi ... uh Ody (kort voor Odysee) en rechts in het midden van de foto de nieuwe tent waarvan ik hoop dat die mij ook jarenlang trouw zal blijven.

Het begint er trouwens op te lijken, nog een laatste testje met wat natuurfoto's:


Het lijkt me uiteindelijk allemaal redelijk gelukt, hopelijk vinden jullie dat van de foto's ook. Binnenkort volgen dan wel de logjes over Brbant met de bijbehorende plaatjes.

Geen opmerkingen: