donderdag, juli 12, 2007

Visite, visite, een huis vol....

.....visite inderdaad. Na mijn bezoekjes aan Brabant hebben de Brabantse vrienden besloten me te vereren met een tegenbezoek. Ze komen vanmiddag om een uur of drie met zijn drieën en blijven tot en met zaterdag. De benodigde inkopen zijn inmiddels gedaan, het koffieapparaat staat klaar (de koffie nog niet, drie uur oude koffie is echt niet te drinken) en de activiteiten zijn ruwweg gepland.

Op het programma staat in ieder geval morgenochtend een Engels ontbijt gevolgd door een bezoek aan het Groninger Museum. Verder vermaken we ons afhankelijk van het weer met in de tuin hangen en door het centrum snuffelen of er in Drachten nog interessante zaken te vinden zijn of anders met een boek, een drankje en een stapel puzzels.

Ondertussen heb ik één van de statistiektellertjes er af gegooid, ik keek bijna nooit naar die van OneStat omdat die mijn eigen bezoeken en pageviews meetelt en daardoor alleen al een sterk vertekend beeld geeft. Weinig zinvol dus om die er op te laten staan, dan levert het alleen maar extra kans op vertraging bij het laden van mijn log op.

Geen opmerkingen: