zaterdag, augustus 16, 2008

Blogroll

Nu ik toch aan het stoeien was met de layout heb ik besloten gelijk maar eens gebruik te gaan maken van een nieuwe gadget voor Blogger: de Blogroll. Langzaam maar zeker zullen alle logs die in de lijst "weblogs" stonden naar de Blogroll worden overgebracht waarna die Weblogs-lijst verwijderd zal worden.

Tegelijkertijd maak ik van de gelegenheid gebruik om wat niet meer functionerende logs te verwijderen en wat logs die ik tegenwoordig ook dagelijks of regelmatig lees toe te voegen.

Enkele logs blijken helaas geen feed te hebben (of in ieder geval niet een die door de Blogroll gadget herkend wordt) waardoor bij die logs niet te zien is wanneer er een nieuw logje geplaatst is, maar waar dat wel te zien is moet dit mijn dagelijkse rondje toch redelijk kunnen bekorten zodat ik misschien wat logs aan mijn dagelijkse leeslijst toe kan voegen.

Update: inmiddels de oplossing voor het feed not found probleem gevonden (in ieder geval voor de weblogs tot nu toe waar Blogger die niet automatisch vond): gewoon even op het log zelf kijken of er een feed staat en de URL daar van rechtstreeks in de lijst plakken en dan werkt het keurig.

Opdatering 2: Als ik het goed heb staat nu iedereen er in waar ik regelmatig lees of die mij gelinkt heeft. Mocht je jouw log missen in de lijst (die overigens op volgorde van laatste nieuwe bericht staat en niet op alfabet) geef dan even een gil/schrijfsel in de reageerbox.

Geen opmerkingen: