zaterdag, augustus 23, 2008

Deutschland here I come.

Tussen zes en zeven verwacht ik de vrienden uit Noord-Holland die mij meenemen naar Bentheim. Morgen vertrekken we dan zo vroeg mogelijk richting Duitsland.

Alles is ingepakt, op mijn medicijnen na, die heb ik morgenochtend nog nodig. Ook een voorraad komkommers, ruim een kilo tomaten die bijna rijp waren, drie kroppen sla en vijf potten aardbeien-bramenjam staan klaar voor de reis.

Volgende week zondag ben ik weer terug, maar reken maar niet voor dinsdag op een nieuw logje. Tot die tijd zal hier een oorverdovende stilte heersen (tenzij jullie zelf keet gaan trappen, maar ik vertrouw er maar op dat jullie geen muizen zijn en dus niet op tafel gaan dansen)

Tot ziens, hopelijk mooi weer (zo ver weg zit ik niet dus dan heb ik zelf ook een goede kans op hetzelfde) en als jullie niet genoeg te lezen hebben is er altijd nog het archief.

Geen opmerkingen: