donderdag, december 04, 2008

APK verlengt.

Vandaag moest ik naar Groningen voor mijn periodieke controle. Ik ging nog te laat van huis dus moest ik hollen. En de bus die was, echt zonder dollen, vandaag toch wel een heel erg volle.
De bus was daardoor ook wat laat en, je weet wel hoe dat gaat, (het begon al haast te wennen) moest ik naar het ziekenhuis ook bijna rennen.

Eenmaal toch daar aangekomen was het (hoe zou dat komen?) ook bij de prikpost razend druk, dus van mijn tijd verloor ik weer een stuk.
Daarna nog blazen op een apparaat. Het werd nu toch wel heel erg laat.

Maar daarom hoeft toch niet getreurd, want, zoals zo vaak gebeurd, liep het spreekuur ook wat uit (ik had zelfs alle Donald Ducks al uit)

Daarna is het echter snel gegaan. Ik kon goedgekeurd op huis weer aan.
Daar ben ik wat gaan liggen dromen, om van de drukte bij te komen.
Inmiddels weer geheel en al fit, typ ik hier dus op het ogenblik dit.

Misschien vermaakt het jullie toch nog even: voor Sint heb ik het op rijm geschreven.

Geen opmerkingen: