zaterdag, december 27, 2008

Lekker: saucijzenbroodjes.

Nu heb ik wel vaker op vreemde tijden trek in iets hartigs. Dus trok ik gisteravond laat een pak "bake-off" saucijzenbroodjes met de bedoeling eens even twee lekkere saucijzenbroodjes warm en soldaat te maken.

Het werden echter twee croissants: nadat ik de schaar in de verpkking had gezet viel mij op dat de saucijzenbroodjes er wat merkwaardig uitzagen. Ik ben tenminste van mening dat die dingen niet zwaar met poedersuiker bestoven horen te ogen. En al helemaal niet met wollige poedersuiker. Toch stond op de verpakking duidelijk "t.h.t. 23.01.2009" vermeldt.

Vandaag dus maar eens een extra bezoek aan de supermarkt brengen en zien mijn geld terug te krijgen. En zien voor morgen een nieuw pak croissants te krijgen. Dat die door hun schuld voortijdig op zijn zullen ze wel geen reden vinden om die ook te vergoeden neem ik aan.

Geen opmerkingen: