donderdag, november 19, 2009

Cursus Mexicaans

Mijn afweersysteem heeft vandaag het eerste deel van de cursus "hoe herken ik een Mexicaan" doorlopen. Volgende maand volgt de opfriscursus om er zeker van te zijn dat de stof er goed ingepompt is.

Of ik niet bang ben voor bijwerkingen? Gezien mijn gezondheid en de permanente onderdrukking van mijn afweersysteem in verband met de transplantatie heb ik meer reden om bang te zijn voor de griep dan om dat te zijn voor eventuele bijwerkingen.

Bovendien: een van de meest voorkomende bijwerkingen schijnt hoofdpijn te zijn en die kan ik er in ieder geval al niet van krijgen.

Die had ik vandaag namelijk al - in de vorm van een stevige migraine aanval die nu, na een tweede imigran injectie, in een stil hoekje wat zit na te sippen.

Geen opmerkingen: