woensdag, december 23, 2009

Aanloopje.

Het gaat ondertussen aardig richting de Kerst. Dat is ieder jaar weer een drukke periode voor mij. Eerste Kerstdag eet ik bij vrienden (gourmetten) en zorg ik voor iets bij de koffie, de zondag na Kerst is er een verjaardag en moet er dus weer een fraai baksel uit mijn oven getoverd worden.

Daarna komt ook oud en nieuw alweer in zicht en wordt het tijd om de laatste ingrediënten voor de oliebollen, appelbeignets enz. in te slaan.

Goede redenen om het hier de komende tijd even wat rustiger aan te doen. Niet dat ik geheel in stilte zal vervallen, maar het kan best eens zijn dat er op een dag geen nieuw log verschijnt of dat ik een dag oversla met het lezen van en reageren op jullie logs.

Als aanloopje op die periode lijkt het mij nu tijd om maar eens aan het verzoek van Plato te voldoen die bij een eerder log over mijn kerstversiering vroeg of ik nog foto's van een en ander ging plaatsen. Ik heb dus gisteravond de camera gepakt en wat foto's gemaakt.

Nu had ik natuurlijk de flitser op de camera kunnen zetten en zo een foto kunnen maken.

Maar zeg nu zelf: dat ziet er niet uit, ziet er in ieder geval niet gezellig uit. Daarom dus de camera maar even iets anders ingesteld en wat tijdopnames van vier seconden gemaakt.



Dat ziet er toch een stuk gezelliger uit niet waar?

Geen opmerkingen: