woensdag, december 30, 2009

De laatste lootjes.

Uh, ja ik weet dat het eigenlijk loodjes moet zijn, maar ik heb ook een half lot voor de laatste loterij van dit jaar, dus zodoende en aldus.

De laatste inkopen voor het bakfestijn van morgen zijn ook gehaald (bananan en goudreinetten), de oude frituurpan is van boven gehaald en in een sopje gegooid.

Morgen vroeg op, appels schillen, ontklokhuizen en in plakjes omvormen, beslag maken (een keer of tien) en dan weer zien ongeveer 80 naturel- en krentenrozijnenbollen te maken gevolgd door ongeveer 120 ananas-, bananen- en appelbeignets. Dat moet toch wel voldoende zijn voor 15 a 20 man/vrouw/kind.

Tussendoor moet het vet af en toe vervangen worden dus ik denk dat ik nog wel een momentje vind om iedereen die hier langs komt de beste wensen voor 2010 te doen toekomen, maar mocht dat niet lukken dan weten jullie alvast dat ik het niet vergeten ben en het wel van plan was.

Geen opmerkingen: