vrijdag, mei 21, 2010

Alles O.K.

Zoals me wel vaker gebeurd na een week vakantie moest ik even bijkomen van de inspanningen van BBQén, 70 kilometer wandelen en nog wat bezigheden.

Bovendien lag er toen ik thuis kwam een aardige stapel post achter de deur en wilden in de loop van de week nog twee mensen wat belastingvragen beantwoord hebben. Ook moest ik gisteren naar Groningen voor mijn driemaandelijkse controle en was er gisteravond een gratis optreden van Ilse DeLange in verband met het 50 jarig bestaan van het lokale theater "de Lawei".

Redenen genoeg dus om nog even niet aan loggen toe te komen.

Inmiddels is de controle echter naar volle tevredenheid verlopen en ben ik wederom voor drie maanden goedgekeurd. Alleen moest een medicijn waarvan de dosering de vorige keer net verlaagd was nu weer opgehoogd worden (niks bijzonders, maar het betekend wel dat ik over twee weken nog een keer naar Groningen mag om te laten controleren of de concentratie ervan in het bloed nu wel op de gewenste waarde ligt).

Morgen dus eerst maar een verslagje van de vakantie, zodat ik nog even de tijd heb om de circa 300 foto's die ik bij Ilse DeLange maakte verder te controleren en wat niet geslaagd is er tussenuit te gooien.

Later dit weekend zal ik proberen bij jullie ook de opgelopen achterstand in te halen en te lezen wat jullie de afgelopen twee weken zoal geschreven hebben.

Geen opmerkingen: