vrijdag, mei 07, 2010

Inpakken en wegwezen.

Volgende week is het al weer Hemelvaartsdag. Een beetje vroeg dit jaar, maar ik laat me daardoor niet van mijn jaarlijkse weekje vakantie op de Veluwe afhouden. OK het is wat aan de frisse kant, maar de timing was de afgelopen jaren wel vaker niet ideaal (of het was de week er voor warm en droog, of de week er na, maar de week zelf had vaker wel dan niet te lijden van lage temperaturen en regen), dus is het eigenlijk niet anders dan andere jaren.

En als ik de planten in mijn tuin moet geloven zitten we toch echt al ver in het voorjaar: de sering en twee van de rodondendrons staan vol in bloei en in de groentehoek begint ook van alles op te komen (buiten hetgeen ik daar op wilde laten komen helaas ook het een en ander wat ik niet gepland had, maar dat zie ik na de vakantie wel weer). Ook de kweekpotjes in de schuur staan vol groen dat na half mei in de tuin uitgezet kan gaan worden en in de vensterbank zijn de sierkalebassen en komkommers flink omhoog geschoten en inmiddels al een keer verpot naar een grotere behuizing.

Morgenochtend alleen nog de wekker en mijn tas met medicijnen inpakken en dan horen jullie de eerste 9 dagen niets meer van me: zondag 16 mei ben ik terug.

Geen opmerkingen: