dinsdag, juli 27, 2010

Lang leve de vakantie.

Vanmiddag rond drie uur kreeg ik een telefoontje uit Groningen. Er was iemand uitgevallen op de operatiel9ijst deze week. Nu neem ik niet aan dat ik de eerstvolgende op de lijst was met mijn geplande datum van 29 september dus vermoed ik dat alles wat voor mij zou zijn geweest met vakantie is. Waarvoor mijn hartelijke dank: ik mag nu donderdagmorgen komen om mij linkeroog van enkele nieuwe onderdelen te laten voorzien.

Gaf vandaag nog wel even wat extra drukte want ik moet dus morgen beginnen met oogdruppels die ik wel eerst nog bij de apotheek moest halen en ik mag niet alleen terugreizen vanuit Groningen omdat mijn ene oog dan dichtgeplakt zit en ik misschien nog na-effecten van de verdoving zou kunnen hebben die het minder vertrouwd maken om alleen op pad te gaan.

Heen ga ik dus met de bus en als ik weet hoe laat ik weer weg mag bel ik even en wordt ik door de (schoon)vader van vrienden weer opgehaald.

Overtoom is er niks bij.

Geen opmerkingen: