dinsdag, augustus 03, 2010

Ik zie, ik zie ......

In ieder geval een stuk beter dan een week geleden. Kan de ondertiteling van de tv zelfs zonder bril lezen terwijl dat een week geleden zelfs met bril op anderhalve meter niet meer lukte. Enige probleem is dat ik om een krant of boek te lezen dezelfde afstand aan moet houden en dan worden de lettertjes wel weer erg klein en mijn armen een flink stuk te kort.

Nog even wachten dus tot het geopereerde oog tot rust is gekomen en ik het nieuwe brilrecept kan krijgen en een bril (dat worden er dus drie: een gewone, een zonnebril op sterkte en een leesbril) die bij de huidige toestand van mijn ogen past aan kan schaffen.

Voorlopig lijkt het allemaal dus prima in orde, echter: de problemen met mijn rechteroog ontstonden indertijd ook pas enkele weken na de staaroperatie dus ik juich nog niet helemaal voluit.

Geen opmerkingen: