maandag, september 27, 2010

Ik ben er weer helemaal klaar voor.

De nieuwe leesbril staat inmiddels op mijn neus. Wel even wennen: na tijdenlang juist extra afstand te hebben moeten nemen om iets te kunnen lezen moet ik nu ineens de zaken van een stuk dichterbij bekijken.

Het levert een stuk minder getuur op, hoewel door de problemen die indertijd ontstonden na de staaroperatie aan het rechteroog het zicht nooit helemaal optimaal zal worden. Gelukkig zijn er na de recente staaroperatie van het linkeroog geen complicaties opgetreden en nu, zo'n twee maanden later, verwacht ik die ook niet meer.

Binnenkort dus maar eens beginnen wat achterstallige verhalen in te lopen als een weekend Brabant, vakantie in Bentheim, de reunie van vorige week en natuurlijk de rest van de verslagen over de open ateliers Oosterhout in 2009 waarvan ik nog foto's heb liggen van negen beeldend kunstenaars die nog niet aan de beurt zijn geweest voor een dergelijk verslag.

Geen opmerkingen: