donderdag, december 23, 2010

De beste wensen.

Vandaag de laatste boodschappen voor de Kerst gedaan en het grootste deel van de boodschappen voor Oud en Nieuw gelijk ook meegenomen. Volgende week alleen nog de appels en bananen voor de diverse baksels halen.

1e Kerstdag breng ik bij vrienden door waar we met een man/vrouw/kind of 15 gaan gourmetten. Ik zorg dan al jaren voor iets bij de koffie, dus morgen ga ik het druk hebben met het bakken van een paar kerstcakes en een flinke lading kleine cakejes voor de kinderen.

En 2e Kerstdag mag ik weer aan het bakken: de dag na Kerst is een van de kinderen jarig en zorg ik voor een verjaardagstaart.

Of ik de komende dagen nog aan loggen toekom is dus zeer de vraag. Dus voor ik het vergeet (of er geen tijd meer voor heb) hierbij de beste wensen voor iedereen voor de feestdagen.

Geen opmerkingen: