woensdag, februari 09, 2011

Rood en rechtvaardig.

Helemaal onderaan mijn blogrol staat een linkje waar al 8 maanden geen nieuwe logjes verschenen zijn. Binnenkort zal ik het verwijderen. Niet wegens dat ontbreken van nieuwe logjes, dan had ik het al veel eerder gedaan.

Opa Buiswater is na zijn laatste maanden nog zoveel mogelijk van klimaat en liefdevolle verzorging in Thailand genoten te hebben op 29 januari overleden.

Wie Opa Buiswater was? Op zijn oude webstek is een in memoriam te vinden waar ik niets aan toe te voegen heb: zie hier.

Ik heb altijd genoten van de manier waarop hij misstanden, onrechtvaardigheden, merkwaardige toestanden etc. bij de kop pakte en op zijn geheel eigen manier onder woorden bracht. Een sociaal betrokken blogger is er definitief niet meer.

Opa: rust zacht.

Geen opmerkingen: