vrijdag, mei 20, 2011

André Rieu - 2 -

Ik heb het bericht over de kaarten de hele week bovenaan laten staan. Mede omdat ik genoeg andere bezigheden had: de plantjes die ik in potjes opgekweekt had konden ondertussen wel eens de tuin in en in de net opgeknapte rotstuin kwam op veel plaatsen weer gras en haagwinde te voorschijn en vooral die laatste moet je snel de kop indrukken om te voorkomen dat de wortelstokken weer uitgroeien en het onuitroeibaar wordt (als er maar een klein stukje blijft zitten komen ze gewoon terug).

En dan nu de kaarten: Mack wilde zijn schoonouders een plezier doen om daarmee de erfenis veilig te stellen. De vorige keer zijn ze echter naar iemand gegaan die er een moeilijke periode mooi mee af hoopte te sluiten. En laat nu Melody precies zo'n stel mensen aandragen als gegadigden voor de kaarten.

Dat spreekt mij toch duidelijk meer aan dan het veiligstellen van een erfenis (ik mag toch hopen dat je daar nog heel lang de tijd voor krijgt Mack) dus gaan de kaarten naar Melody. Ik zal haar zo even mailen om dit door te geven en het adres waar ze naar toe moeten te vragen.

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. (commentaar geven kan, maar denk maar niet dat ik me daar iets van aantrek)

Geen opmerkingen: