donderdag, mei 12, 2011

André Rieu.

Vorig jaar won ik bij de postcodeloterij twee kaarten voor André Rieu. Omdat ik op dat moment in afwachting was van de oogoperatie en dus bijzonder weinig van de show zou kunnen zien heb ik die toen via mijn log weggegeven aan iemand die er een heuglijk feit mee hoopte te vieren. En toen werd André ziek. De nieuwe datum valt midden in de vakantie van degene aan wie ik ze toen gaf en die heeft ze daarom naar mij teruggebracht in de hoop dat ik er deze keer zelf van zou kunnen genieten.

De nieuwe datum, 12 juni a.s., is echter de dag voor mijn verjaardag en afgelopen weekend merkte ik na de weblogmeeting in Emmen weer dat ik na zo'n activiteit en het reizen toch minstens twee dagen nodig heb om bij te komen. Niet zo handig dus als je de volgende dag jarig bent.

Ze zijn dus weer te geef. Voor degene die de beste reden op weet te geven waarom hij/zij ze zou moeten krijgen. Zijn er meer liefhebbers en springt er voor mij geen reden echt uit dan verloot ik ze onder de mensen die zich voor 20 mei gemeld hebben.

Het is op zondag 12 juni in de Amsterdam ArenA, poorten open vanaf 12:30, aanvang show 14:30, einde rond 17:30.

Geen opmerkingen: