donderdag, augustus 04, 2011

Thursday Challenge: Garden / Tuin

Ik maak genoeg foto's in mijn tuin dus makkelijk genoeg om een foto voor dit thema te vinden zou je denken. Het tegenovergestelde is waar: het is een beetje het verhaal van die bomen en dat bos.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor wat ik gewoonlijk kies: geen overzicht of iets dergelijks maar juist een klein detail: een viooltje dat zich spontaan in mijn tuin heeft gevestigd en dat ieder jaar her en der opduikt. Het stelt op het eerste gezicht niets voor met bloemetjes van 7 tot 10 mm, maar die kleine bloempjes zijn wel intens gekleurd en van dichtbij het aanzien meer dan waard. Iets wat voor veel meer zaken geldt die weinig spectaculair lijken.

I take a lot of pictures in my garden so you would think this weeks theme should be no problem at all. The opposite is true: I did not know where to start in the abundance of pictures.

In the end I decided to go with what I usually do: no view of the garden or something like that but a small detail: a pansy that somehow got into my garden and can be found there each year. On first sight it is not very much: very small flowers that are no bigger than 7 - 10 millimeters, but with a very intens color and in close- up more than worth looking at. As goes for a lot of things that on first glance do not look all that spectacular.

Thursday Challenge is een wekelijkse foto uitdaging. Voor de opdracht en linkjes naar andere deelnemers:
Thursday Challenge is a weekly photo challenge. For this weeks theme and a list of other participants:


Geen opmerkingen: