vrijdag, januari 13, 2012

Het bloeit maar raak.



Zoals ik gisteren al aangaf ben ik nog weer even naar buiten geweest om wat van de bloeiende planten op de foto te zetten. Daarbij ontdekte ik in mijn eigen achtertuin zelfs nog een toevoeging: een miniroosje blijkt zomaar ook een bloeiende tak te bevatten! Ik laat het verder maar bij de foto's, commentaar heb ik in het logje van gisteren al gegeven.


Van de krentenboompjes (? ik twijfel wat of het dat inderdaad zijn) had ik al foto's bij het logje van gisteren geplaatst. De hondsdraf levert nu ik de foto's bekijk ook een vraagteken op. Lijkt er wel heel erg op, maar de vorm van de bladeren wijkt iets af: die zijn bij hondsdraf aan de top afgerond. Bij deze plant is dat bij een deel van de bladeren wel het geval, maar ook eindigen veel bladeren spitser dan bij hondsdraf gebruikelijk. Ook hiervoor geldt: wie het weet mag het zeggen.

Geen opmerkingen: