donderdag, januari 26, 2012

Op.

De administratie van de motorclub is inmiddels ook helemaal op orde, de verslagen gemaakt, een concept begroting voor 2012 opgesteld en een verklaring kascontrole opgesteld zodat de leden van de kascommissie alleen nog maar twee kruisjes en hun handtekening hoeven te zetten.

Bovendien een stapel correspondentie betreffende tot nu toe onbetaald gebleven rekeningen voor contributie en dergelijke bij elkaar gezocht, afgedrukt en in handen gegeven van het incassobureau. En ook nog drie voorstellen van het bestuur (die bestaande regelingen binnen de vereniging die nergens vastliggen een formelere status moeten geven) nader uitgewerkt zodat die met de uitnodiging voor de ledenvergadering mee kunnen(email vraagt geen inkt, ik heb ze naar de secretaris gestuurd en die mag verder met het printen en kopiëren redden).

Nu alleen de administratie, rapportage en concept begroting 2012 nog afdrukken. Dat zal echter even moeten wachten: de inktpatroon in de printer van de motorclub bleek na het afdrukken van die wanbetalerscorrespondentie leeg te zijn zodat er nu alleen nog velletjes uitkomen met wat vage grijze vegen.

Gisteren nieuwe besteld bij Viking, maar ondanks hun "vandaag besteld, morgen in huis" heb ik ze nog niet gezien (kan nog, ik heb wel eens een pakket pas om acht uur 's avonds ontvangen) en zit ik nu dus even duimen te draaien in afwachting van de nieuwe inktvoorraad.

Dat komt me eigenlijk wel goed uit: na drie dagen met deze klusjes achter de PC ben ik wel een beetje op.

Geen opmerkingen: