zondag, maart 20, 2005

Vakantie.

Van maandagmiddag tot vrijdagmiddag ben ik een midweekje weg met vrienden. Die huren een paar keer per jaar een huisje in Drente en omdat daar zes mensen in kunnen en zij met drie zijn halen ze mij dan meestal even op. Deze keer brengt mijn moeder me trouwens; die was een weekje te logeren (nu weten jullie ook gelijk waarom ik de afgelopen dagen wat minder bij anderen reageerde).

Ik heb de afgelopen dagen een paar wat langere posten geplaatst zodat er wat te lezen valt. Tevens is er een "shoutbox" bijgekomen in de sidebar.
Dus ik zou zeggen vermaak je, geef commentaar, discussieer onderling, stel vragen, gooi de shoutbox vol. Maar houd het netjes. En verwacht van mij geen antwoorden voor vrijdagavond of misschien zelfs pas zaterdag.

Hopelijk hebben jullie allemaal een fantastische week met schitterend voorjaarsweer (dan komt het met mijn vakantietje ook wel goed)

Geen opmerkingen: