zondag, mei 22, 2005

Nee, hier word je beter van -17-

(Over ziek zijn en al wat daar, eventueel vaag, mee samenhangt).

Updeetje 22 mei 2005

Zoals ik eerder meldde deed ik mee aan een onderzoek naar de fysieke inspanningen van patiënten voor en na transplantatie. En omdat ik daarbij ook mijn inspanningen van de eerste 4 dagen op tafel gooide zal ik dat maar completeren met de resultaten van de rest van de onderzoek periode.

Eenmaal weer thuis werd het wandelen wat ingeperkt en vervangen door de gebruikelijke gewichten training en fietsen/hometraineren. Dat was in Rijswijk wat moeilijk: een stel gewichten van 4 kg per stuk en een hometrainer sleep je nou eenmaal niet zo eenvoudig met de trein mee.

De resultaten:
Maandag: (de dag van de treinreis terug naar Friesland) 4756 stappen, 12 min. hometrainer, 10 min. gewichten.
Dinsdag: 5147 stappen, 35 min. fietsen, 15 min. hometrainer, 23 min. gewichten.
Woensdag: (wat minder gedaan ivm een migraine-aanval die pas 's avonds een beetje wegtrok) 3061 stappen, 18 min. hometrainer, 14 min. gewichten.
Donderdag: 5252 stappen, 35 min. hometrainer, 22 min. gewichten
Vrijdag: (wat minder gewandeld ivm het regenachtige weer) 2667 stappen, 55 min. hometrainer, 22 min. gewichten.
En de laatste dag; zaterdag: (boodschappen gedaan en twee keer naar tuincentrum gelopen om plantjes voor de bloembakken te halen) 11.531 stappen, 16 min. hometrainer, 20 min. gewichten.

En wat doen jullie zoal om je conditie op peil te houden??

Geen opmerkingen: