zaterdag, mei 21, 2005

Rubrieken

Bij vaste rubrieken plaatste ik tot nu toe onderaan een link naar de eerste of naar de voorgaande post in die rubriek, als er weer een nieuwe post in die rubriek volgde moest ik dan die link wijzigen in een link naar de nieuwe post.

Voor de lezers werkt dat misschien prima, maar van mij vergt dat nogal wat extra handelingen. Ik ga dan ook van de vaste rubrieken index pagina's maken met daarop de titels van de logs in die rubriek, gelinkt naar de betreffende pagina's.

Ik moet dan weliswaar nog steeds een extra handeling verrichten, namelijk het nieuwe verhaal aan de index toevoegen, maar dit is minder bewerkelijk dan de huidige methode.

De links die al bij eerder gemaakte posten in de rubrieken WoW, Nee, hier wordt je beter van, Verhalen van een motortoerist en Haiku's staan laat ik gewoon staan.

Maar vanaf nu zal er dus geen link meer onder dergelijke posten staan, de links naar de indexpagina's staan in de sidebar.

Geen opmerkingen: