vrijdag, mei 20, 2005

You've got mail!

Zojuist werd er bij mij aangebeld. Dat gebeurd vaker maar deze keer stond er ook een grote vrachtwagen voor de deur. Er moest een postpakketje afgeleverd worden.

Ik had namelijk enige tijd geleden iets besteld bij Reader's Digest. Een kookboek. En omdat het over wokken ging kreeg je er een wok met een doorsnee van 31 cm bij. Ik dacht er toch al een tijdje over een nieuwe wok te kopen (ik heb al een vrij kleine wok van 24 cm maar die is zelfs voor het koken voor een éénpersoonshuishouden af en toe wel wat krap) en aangezien ik dol ben op koken en zeker wokken kon ik het niet laten deze te bestellen.

Raden hoe ik vanavond het eten ga bereiden mag, maar omdat de oplossing nogal simpel is zijn er geen prijzen mee te verdienen!

Image Hosted by ImageShack.us
Eet smakelijk!

Geen opmerkingen: