maandag, juni 06, 2005

Verslaafd?

De laatste tijd heb ik diverse keren nieuwsberichten en logs gelezen over internet verslaving. En tot nu toe haalde ik daar mijn schouders wat over op.

Tot vanmorgen. Ik draaide de kraan open om het bad vol te laten lopen, zette thee voor het ontbijt en startte de computer op. Tot zover allemaal heel normaal. Maar zojuist werd ik afgeleid van de computer doordat ik een vreemd geluid hoorde. Dat was dus het bad dat enthousiast bezig was over te lopen. Gelukkig zit het afvoerputje onder het bad zodat ik dat nog zonder zwemvliezen kon bereiken om de kraan dicht te draaien.

Maar het geeft wel te denken. Zou ik dan toch.....? Nee toch? En jullie? Ook wel eens iets vergeten doordat je te enthousiast met de computer (of iets anders) bezig was?

En als jullie het me niet kwalijk nemen (en anders dus toch) ga ik nu van mijn bad genieten voor het water weer koud is en het hele verhaal opnieuw begint.

Geen opmerkingen: