vrijdag, augustus 19, 2005

Sale!

Computers zijn niet echt goedkoop. Dus wat doe je als er een uitverkoop plaats vindt van 4 jaar oude iBooks? Je zorgt dat je bijtijds aanwezig bent en neemt een stoeltje mee. Dat is handig tijdens het wachten.

En nog handiger als de poort opengaat: je kan het zo heerlijk gebruiken om mensen die in jouw ogen voordringen mee op hun hoofd en rug te timmeren. De 20 jarige Jesse Sandler die vertelde hoe hij zich met behulp van zijn stoel naar voren had gevochten vond dit helemaal terecht:"They were getting in front of me and I was there a lot earlier than them, so I thought that it was just".

Anderen die hun plek in de rij niet kwijt wilden raken vertikten het om een toilet op te zoeken en deden het liever in hun broek dan deze buitenkans om voor $ 50 een verouderde computer te bemachtigen aan hun neus voorbij te zien gaan.

Voor het oorspronkelijke (Engelstalige) verhaal en foto's zie HIER en HIER

Ik kan me niet bedenken voor welk koopje ik me dood zou vechten of me het ziekenhuis in zou laten werken. Iemand die daar anders over denkt?

Geen opmerkingen: