zondag, september 18, 2005

Even geduld alstublieft.

De reis naar Apeldoorn en de reunie hebben wat meer van mijn energievoorraad gevergd dan de bedoeling was. Ik ben vandaag alleen een paar keer wakker geweest om mijn medicijnen in te nemen. Nog één zo'n dutje en ik heb de klok twee keer rond geslapen.

En nog voel ik me allesbehalve fit: spierpijn, een wat zeurend gevoel in het hoofd, en gewoon nog steeds moe. Als ik een paar minuten wat logs heb bekeken lopen alle letters alweer door elkaar en als ik even ontspannen op de bank ga zitten nu slaap ik vermoedelijk gelijk weer een paar uur.

Het gaat allemaal wel weer over, maar jullie zullen dus even geduld moeten hebben. Een verslag van de dag en andere nieuwe logjes zullen gewoon even moeten wachten tot ik weer normaal in mijn vel steek.

Geen opmerkingen: