donderdag, september 15, 2005

Ik heb niks gezien...

Vandaag druk bezig geweest. Eerst met de tuin: de groencontainer was gisteren geleegd en er was inmiddels weer het een en ander uitgebloeid in de tuin. De container is dus alweer voor de helft gevuld.

Daarna samen met de huishoudelijke hulp geprobeerd wat orde te scheppen in de restanten van die nalatenschap die ik af moest handelen. Door steeds weer zoeken naar een item waar iemand belangstelling voor had was het langzaam maar zeker een aardig rommeltje geworden. Nu staan alle kratten weer keurig opgestapeld langs de wand en heb ik door wat deels lege kratten te combineren weer vier lege kratten. En de ruimte om een partij opbergboxen, koffers en tassen die nog in mijn slaapkamer opgeslagen lagen naar hetzelfde vertrek te verhuizen als waar de rest al lag. Nu alleen nog wat verkopen zodat die 11 dozen boeken en 107 dozen Eppo's, Sjors (Sjors&Sjimmie, Sjosi, Stripparazi), motor, SAM etc. er ook heen kunnen en dan heb ik de rest van het huis weer helemaal voor mijzelf.

Met al die drukte heb ik dus weinig nieuws gezien vandaag. Ik heb dus ook geen flauw idee hoe dat debat met minister Donner is afgelopen. Hij zal zich er vermoedelijk wel weer keurig uitgel*ld hebben?

Morgenochtend ga ik de nieuwssites wel weer een keer bestuderen, voor nu heb ik alleen nog maar zin om met een kop koffie en een boek vreselijk lui te gaan doen.

Geen opmerkingen: