maandag, oktober 24, 2005

Lek.

Net even naar de huisarts geweest om de volgende portie B12 in te laten spuiten. Maar de prikplek is niet het lek waar het hier over gaat.

Het regende behoorlijk, maar ook om die lekkende wolken maak ik me niet echt druk, hoort gewoon bij de herfst. Mijn zomerjas moet nodig vervangen door de winterjas want zelfs in de binnenzak stond water. Maar ook die lekkage is niet bijster interessant, ik heb wel vijf perfekt waterdichte jassen in de kast hangen.

Nee, onderweg voelde ik ineens iets aan mijn voet. Door de bodem van mijn rechterschoen zocht water zich een weg naar de binnenkamer waar mijn voet een veilig, warm en droog plekje dacht te hebben verworven. Hoe verder ik liep hoe natter het in die schoen werd.

EN DAT IS VRESELIJK IRRITANT!!!!

Morgen dus maar even op zoek naar een nieuw, waterdicht, paar wandelschoenen.

Geen opmerkingen: