vrijdag, oktober 28, 2005

Loopwerk.

Een paar dagen geleden meldde ik al dat één van mijn schoenen een lek had op een hinderlijke plaats: de zool. Tijd dus om op zoek te gaan naar een nieuw stel. Na eerst wat bij diverse schoenenzaken rondgekeken te hebben kwam ik uiteindelijk toch weer bij Bristol terecht.

Tot mijn verbazing ontdekte ik daar hetzelfde merk en hetzelfde model schoen als het stel dat ik net versleten heb. Ook de prijs viel mee, dus de keus was snel gemaakt. Even verder neuzen leverde op dat nagenoeg hetzelfde model ook in hoge uitvoering beschikbaar was en aangezien mijn schoenen voor de serieuzere wandelingen ook al wat minder beginnen te worden heb ik die er gelijk maar bijgenomen (het lage model gebruik ik vooral voor even boodschappen doen en andere korte wandelingen).

Image Hosted by ImageShack.us


Om de prijs hoefde ik het niet te laten: de lage waren heftig afgeprijsd en ook de prijs van de hoge uitvoering was zodanig dat het totaal nog ruimschoots binnen het bedrag bleef dat ik voor één paar nieuwe schoenen had uitgetrokken.

Voorlopig kan ik dus weer een tijdje vooruit. Het oude paar heeft het tenslotte ruim drie jaar uitgehouden en dat vind ik gezien het feit dat ik geen auto rijdt maar alles te voet of op de fiets doe heel behoorlijk. Zeker als je de prijs in ogenschouw neemt.

Iemand behoefte om te raden wat de schoenen me gekost hebben?

Geen opmerkingen: