donderdag, oktober 20, 2005

Waskebeurt?

Een half uurtje geleden was het in mijn woonplaats ineens een drukte van belang. Aan alle kanten waren sirenes van ambulances en politiewagens te horen die zich kennelijk naar één punt bewogen. Dat deden ook massa's mensen. Hele groepen bewogen zich in de richting waar een sirene tot zwijgen kwam, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat de sirene twee kruisingen verderop weer werd aangezet.

Ik ben ook best benieuwd wat er gebeurd is; het klonk wel als iets heftigs. Maar in tegenstelling tot die mensen die de klank van de sirenes achterna liepen hoef ik er niet zo nodig met mijn neus bovenop te staan; ik lees het binnenkort wel in de krant of bij Omrop Fryslan.

Zijn jullie ook zo nieuwsgierig of toch meer het "ik lees het wel in de krant"-type?

Geen opmerkingen: