woensdag, oktober 05, 2005

Wat doe ik mezelf toch aan.

Zoals ik gisteren al meldde hadden we gisteren een bespreking op het Gemeentehuis in verband met de verplaatsing van het clubgebouw van de motorclub. Na ettelijke vergaderingen ligt er eindelijk een tekening van een gebouw met een indeling waar ook de andere twee betrokken verenigingen zich in kunnen vinden.

Nu moeten we dus binnen twee weken een tekening inleveren waarop de gewenste aansluitpunten voor water en licht (gas hebben we niet nodig: er komt centrale verwarming in) aan zijn gegeven. En de punten waar water afgevoerd moet gaan worden (de gootsteen in het aanrecht dus en de spoelbak in het barblad). Tevens moeten we aangeven waar we ramen zouden willen hebben. Als we dan ook nog even aangeven waar de radiatoren van de CV moeten komen is men helemaal gelukkig.

Vanavond zouden we hier als bestuur verder over praten. Ik had in de loop van de dag heel enthousiast wat schetsjes gemaakt. Dat had ik geloof ik beter niet kunnen doen: nadat we er uit waren wat er in moest komen en waar vond men dat ik de aangewezen man was om ervoor te zorgen dat er vrijdagavond een aantal tekeningetjes op schaal liggen waar het installatiebureau mee verder kan.

Gelukkig ligt webstreepjelog nog steeds moeilijk te doen en heb ik dus toch een andere tijdsbesteding nodig om de dag vol te krijgen. Maar ik heb mezelf wel weer wat op de hals gehaald.

Ach, het is voor een goed doel zal ik maar zeggen.

Geen opmerkingen: