zaterdag, oktober 22, 2005

Wie is weg.

Ik heb vanmorgen eerst het W.I.E.-lijstje eindelijk eens een keer uit de sidebar geknikkerd. Om verschillende redenen begon ik me daar steeds meer aan te ergeren.

Ten eerste bleef mijn log bij het laden regelmatig geruime tijd hangen bij "bezig met laden wieonline". Daar werd ik niet vrolijk van. Een hoop andere mensen waarschijnlijk ook niet. Bovendien had ik graag het plaatje een keer veranderd maar vertikte WIE het een ander plaatje te tonen (terwijl hetzelfde plaatje in het WIE-lijstje bij een testlogje dat ik aanhoudt bij web-log wel werkt).

En tenslotte wilde WIE de mogelijkheid om je log te linken in het lijstje niet uitschakelen (wijzigen van de settings gaat voortdurend fout) en ik ergerde me al langere tijd dood aan af en toe opduikende sites die het op de een of andere manier voor elkaar krijgen geregeld uren achter elkaar in het WIE-lijstje te blijven staan.

Bovendien verkondigt de teller die aangeeft hoeveel bezoekers er op het moment zijn soms hele rare getallen (b.v. vanmorgen tegen 8 uur 7 gasten? Er waren inclusief mijzelf de zes uur daarvoor maar drie mensen op dit log geweest!)

Ik wil nog proberen om een ander soortgelijk lijstje (W.I.P. = who is present) er op te zetten maar als dat ook niet bevalt kan ik prima leven zonder zo'n lijstje.

Geen opmerkingen: