woensdag, februari 15, 2006

Even gas terug.

De komende tijd zal ik waarschijnlijk iets minder loggen en bij anderen reageren. Niet omdat het niet leuk meer is overigens. Deze week zorgen twee bezoeken aan het ziekenhuis in Groningen ervoor dat er wat minder tijd overblijft. Bovendien breekt de tijd weer aan dat allerlei mensen hun belastingformulieren ingevuld in willen leveren en er zijn er een aantal die daarbij graag gebruik maken van mijn hulp. Deze week al een paar telefoontjes gehad en dat worden er tot 1 april alleen maar meer (meestal gevolgd door een tweede piek rond half april als de herinnering van de belastingdienst op de mat valt)

Morgen eerst de tweede dag onderzoeken in Groningen. Ik moet al om tien voor zeven in de bus zitten. Gelukkig betekent het ondersoek van de nieren vooral vijfeneenhalf uur in een stoel zitten terwijl je een infuus krijgt met een licht radioactief goedje om te zien hoeveel daarvan de nieren er weer uit weten te werken in een bepaalde tijd. Dus boek mee en misschien ondertussen nog even slapen.

Daarna om twee uur 's middags nog even de botdichtheidsscan om te controleren of mijn botten door de medicatie (vooral prednisolon heeft een desastreus effect op botten als je niet uitkijkt) niet al te breekbaar dreigen te worden. Het zal wel niet lukken om dan weer de bus van half drie te halen, dus ben ik morgen waarschijnlijk pas om een uur of vier thuis.

En of ik dan nog de energie en zin heb om uitgebreid logs te gaan schrijven, lezen en becommentariseren? We zullen zien.

Geen opmerkingen: