dinsdag, februari 28, 2006

Nog maar een keer koppensnellen.

Vandaag boodschappen doen voor de logeerpartij van moeders. Bovendien moet ik deze week zien dat ik de acceptgiro's van de motorclub de deur uit krijg. Maar weer even snel door het nieuws:

NS moet nieuw spoorboekje uitstellen: alleen het boekje? Lijkt me niet handig weten we helemaal niet meer hoe laat de trein ongeveer zal rijden.

Inenten hobbypluimvee is gevaarlijk: volgens mij is het inenten van katachtigen nog veel gevaarlijker, maar daar heb ik de dierenarts nog nooit over horen klagen.

Politie rolt dievenbende in luxe auto's op: is het niet makkelijker om ze uit die auto's te halen en gewoon in de cel te stoppen?

Voorlopig geen kunstzandbanken bij Scheveningen: Zeker het kunstzand nog niet uitgevonden.

China waarschuwt Taiwan voor crisis: Als ze het erna doen kun je het geen waarschuwen meer noemen.

Spaanse leger telt meeste vrouwen in Europa: zijn ze de Nederlandse vrouwen zeker vergeten, ik heb het Spaanse leger hier nooit bezig gezien met tellen.

Geen opmerkingen: