maandag, februari 13, 2006

Wat een jaar.

Vannacht om 02:43 uur was het exact een jaar geleden dat de eerste post op dit log verscheen. Inmiddels zijn er, inclusief dit postje, nog 432 op gevolgd. Een hoop tekst. Een flink pak foto's. Duizenden reacties. Exact weet ik het niet (door de wisseling van countertje, doordat de eerste counter er pas na ruim een maand op kwam, doordat de eerste counter mijn eigen bezoeken wel meetelde en de nieuwe counter dat niet doet), maar in totaal ongeveer 22.000 bezoekers.

Verhalen, serieuze discussies, wat kunst, een paar gedichten van eigen hand en af en toe wat zaken om even lekker te kunnen lachen. Ik hoop dat jullie je er mee vermaakt hebben. Dat heb ik in ieder geval wel gedaan en ik ga dus gewoon op dezelfde manier verder met proberen niet in één bepaald hokje te passen.

Het Senseoapparaat staat in de keuken. Als iemand taart wil: de rubriek recepten staat er niet voor niets hè.

Dan ga ik me nu voorbereiden op de bezoekjes aan het ziekenhuis de komende week voor een uitgebreide versie van de APK (Almaarterugkerende Patiënten Keuring) waarvoor ik maandag wat voorbereiding mag doen om mij vervolgens dinsdag en donderdag in Groningen gedwee aan een lange rij onderzoeken te onderwerpen.

Geen opmerkingen: