zondag, maart 05, 2006

Accu laden.

Mijn moeder is vanmorgen weer richting de Randstad vertrokken, en daar ook goed aangekomen. Wat belastingpapieren zijn ingevuld. De ledenvergadering van de motorclub is zonder problemen verlopen; er is zelfs weer een nieuwe, echte, voorzitter.

Mijn tas staat ingepakt klaar, morgenochtend alleen nog een lunchpakketje toevoegen. Nu morgenochtend om 10 uur in de bus zien te belanden en dan vanaf Heerenveen verder met de trein naar Brabant. Volgens de dienstregeling kom ik rond half twee aan, maar je weet het maar nooit met de NS. Blaadjes op de rails zal wel meevallen, bij vier graden boven nul zullen de wissels ook wel niet bevriezen, maar er wordt wel sneeuw voorspelt en dat kan bij de NS ook voor wat aardige effecten zorgen. Maar goed, het is voor mij een vakantieweekje dus ik ga me er niet druk over maken, ik neem alleen voor de zekerheid dat lunchpakketje mee.

Wat ik in Brabant ga doen is nog een verrassing (deels afhankeljk van het weer). Als het goed weer wordt zal er wel weer gewandeld worden in de omgeving van Dorst en anders kennen mijn vrienden ongetwijfeld nog een paar galeries waar ik nog niet geweest ben en die ik beslist een keer moet bekijken.

Ergens in de loop van het volgende weekend ben ik, met een hopelijk weer helemaal opgeladen accu, terug om jullie te vermaken / vervelen *) met mijn schrijfsels. Laten juliie tijdens mijn afwezigheid de boel een beetje heel én schoon?

*) doorhalen wat niet van toepassing is.

Geen opmerkingen: