donderdag, mei 18, 2006

Sorry.

Jullie zullen even moeten wachten op de rest van de verslagen en foto's van het weekje Rijswijk. De vlindertuin en de Keukenhof houden jullie tegoed. Ik ben druk aan het pakken: morgen wordt ik om een uur of twaalf opgehaald voor een weekje kamperen op de Veluwe.

Inmiddels is de drukte een beetje over: de papieren zijn klaar en vanmorgen op de post gegaan naar het Kantongerecht, de nieuwe pas is op tijd aangekomen, de rekeningen konden dus nog voor de vakantie betaald worden, de komkommer, een eerste stel sla en andijvie plantjes en een volgende lichting boontjes staan in de tuin (de courgette was helaas uitverkocht, zou morgen weer binnenkomen, misschien dat ik om een uur of tien probeer of ze er al zijn) en de bederfelijke waren zijn van de koelkast naar mijn maag verhuisd.

Tent, luchtbed, slaapzak en een tas vol kleding, handdoeken, toilettas, medicijnen, fotoapparatuur en diverse laders/lichtnetadapters staan klaar. Alleen de gitaar moet nog ingepakt: de batterij van het stemapparaat bleek bijna leeg dus die ligt nu aan de lader.

Ik ga nu mijn bad vol laten lopen. Voor het geval ik jullie niet meer "spreek": een prettige week, vermaak je, bewaar je goede humeur en lach af en toe een keer.
En als iemand dan ook nog kan zorgen dat heel Nederland een heerlijk zonnig weekje krijgt met een temperatuur waarbij het heerlijk kamperen is maar waarbij ook werken nog niet echt een straf wordt is het helemaal in orde.

Geen opmerkingen: