zondag, juni 04, 2006

Gemist.

Het is niets dat ik eerst een week naar Rijswijk was en daarna een week op de Veluwe, maar ik heb daardoor wel diverse races in het motor wereldkampioenschap gemist. Ik heb dus geen flauw idee wat de standen in de verschillende klassen zijn. Die kennis zal ik vandaag dus even bij gaan spijkeren met het kijken naar de GP op Mugello.

Maar daarna zal ik echt beginnen met de foto's van de vlindertuin en van de Keukenhof te sorteren en uit te zoeken welke daarvan ik bij een logje over die bezoeken op wil nemen.

Eén ding heb ik uit de voorbeschouwing al begrepen: Valentino Rossi blijft voorlopig bij Yamaha en stapt dus niet over naar de Formule 1. Vraag is nu of Michael Schumacher dan misschien naar de motorraces overstapt: hij maakte op Mugello een ritje mee achterop de Ducati twoseater; helaas lieten ze niet het commentaar van hem op deze ervaring horen.

Geen opmerkingen: