vrijdag, juli 28, 2006

De kip en het ei.

Een Britse filosoof en wetenschapper heeft een einde gemaakt aan de eeuwige vraag "wat was er eerder, de kip of het ei?". Hij komt tot de conclusie dat er eerst een ei was en toen de kip.
"Genetisch materiaal kan niet evolueren tijdens het leven van een levend organisme. Om die reden moet de eerste vogel die een kip werd, eerst hebben bestaan in de hoedanigheid van een embryo in het ei. Met dat argument staaft de wetenschapper zijn stelling.Wij kunnen zonder enige twijfel besluiten dat de eerste levende materie, die deel uitmaakt van dat soort, een ei moet zijn. Het ei was er noodzakelijkerwijs voor de kip"

Zijn stelling wordt met stelligheid ondersteund door diverse andere wetenschappers.

Zijn ? stelling? Volgens mij heeft hij gewoon mijn log of mijn reacties op andere logs zitten lezen, ik verkondig al jaren dat op grond van de evolutietheorie het ei er eerder moet zijn geweest, gelegd door een dier dat (nog net) geen kip was. Zie b.v. hier (even omlaag scrollen naar mijn reactie van 25 september 2005 17:33)

Geen opmerkingen: