woensdag, augustus 09, 2006

Vreemde advertenties.

Niet alleen koppen van nieuwsberichten zijn af en toe wat onhandig opgesteld, ook adverteerders kunnen er wat van.

Wat te denken van een uitvaart verzorger die mensen oproept hun wilsbeschikking in te vullen zodat alles wat geregeld moet worden na je overlijden is vastgelegd. Om er vervolgens aan toe te voegen "Dit bespaart U en Uw nabestaanden veel tijd en energie.
Dat wil ik voor die nabestaanden best geloven, maar voor de overledene?

Een huis-aan-huis-blad vraagt met spoed een vakantiebezorger. Ik heb nooit geweten dat vakanties bezorgd moeten worden.

Een galerie heeft in de aanbieding: "digitale afdruk olieverfschilderij". Moet je dat ding op je pc aansluiten om hem te zien? Is het met nullen en enen geschilderd? Kun je een olieverfschilderij drukken?

Bij de kreet "zelfslachtende slager" krijg ik de neiging de weduwe een kaartje te sturen.

Een slager biedt een ingeblikte vakantievoorraad vlees aan met de kop "Uw slager mee op vakantie". Nou liever niet, ik ken beter gezelschap.

Een campingboer heeft een handig item in de aanbieding: een schaardroogcaroussel. Ik was scharen zelden af en als ik dat een keer wel doe gebruik ik gewoon de theedoek om hem te drogen.

Geen opmerkingen: