woensdag, september 20, 2006

Hoekje.

Hopelijk nemen jullie het me niet al te zeer kwalijk dat ik op het ogenblik maar weinig bij anderen lees en reageer. Zo'n miljoenennota bevat niet alleen bedragen die in de miljoenen (of zelfs miljarden) lopen, maar volgens mij ook miljoenen lettertjes en cijfers.

Met mijn niet al te beste ogen moet ik eigenlijk niet langer dan 15-20 minuten achter elkaar gaan lezen, en dan gaat er heel wat tijd in zitten om diverse zaken door te worstelen. Tijd die ik ook nog wel eens vergeet met tot gevolg dat mijn ogen nu echt op beginnen te spelen zodat ik wazig en dubbel zie (van dat laatste worden de cijfers trouwens niet beter) en een lichte hoofdpijn aan het ontwikkelen ben.

Ik ga nu dus eerst maar eens rustig in een hoekje zitten tot het over is en ik alles weer een beetje scherp zie.

Geen opmerkingen: