zaterdag, december 16, 2006

Goede zorgen....

...voor mijn Kerstpost is natuurlijk wat ik van PTT/TPG/hoe het nu ook weer mag heten verwacht. En dat proberen ze ook. Nu alleen nog zien hoe ik ervoor zorg dat ze mijn post ook nog in handen krijgen.

Vanavond waren mijn kerstkaarten klaar en op weg naar de pizzeria dacht ik die gelijk even te posten. Mis dus: in hun ijver goed voor mijn post te zorgen hebben ze om schade door vuuurwerk te voorkomen al begin december brievenbussen weggehaald of dichtgetimmerd. Nu hoorde ik later dat er bij die dichtgetimmerde bussen wel een smalle gleuf over zou zijn waar 1 envelop tegelijk door kan, maar die heb ik dan in het donker gemist. Bovendien heb ik niet zoveel zin in om een stuk of zestig enveloppen één voor één door een gleufje te moeten wurmen waarbij ik dat gleufje ook nog iedere keer op de tast moet zien te vinden.

Het is dus weer prima geregeld: maandag toch maar even bij het postkantoor langs om ze daar in de kerstpostbak te gooien.

Geen opmerkingen: