zondag, februari 11, 2007

Klaar?

Na een dagje puzzelen en speuren naar oplossingen in de Helpfunctie, het forum en de Blogger support group van Google (waar Blogger tegenwoordig onder valt) heb ik het volgens mij aardig voor elkaar.

Als er iets is dat je minder geslaagd vindt, of iets dat niet werkt, of iets dat je graag ook nog zou zien gooi het dan even in de reacties. Ik ben altijd bereid te bekijken of ik zin, tijd en gelegenheid heb om uit te zoeken wat er aan gedaan kan worden danwel of je wens uitvoerbaar is.

Wat niet garandeert dat het ook inderdaad gebeurt: dat is vooral afhankelijk van de vraag of ikzelf het ook zinvol vind en passend in de layout van mijn log. Maar hoe meer verzoeken voor een bepaalde verbetering hoe groter uiteraard de kans dat ik het zinvol ga vinden.

Update: ik loop toch nog tegen een paar eigenaardigheden aan: met name bij de archieven openen de pagina's af en toe niet geheel maar blijven ergens op hangen, waardoor ook de linkjes naar b.v. oudere posten of home niet werken. In IE lijkt een en ander wel perfect te werken, maar FF blijft herhaaldelijk hangen bij openen archief pagina en ook in Opera gaat het geregeld mis. En als je onderaan de voorpagina op "older posts" klikt verschijnt keurig de pagina met de oudere logjes, maar ipv de tekstlinks naar reacties en trackbacks staan er alleen de knoppen zodat je die even aan moet wijzen om te zien welke voor de reacties is (is overigens steeds de linker). Er blijft dus nog wel wat te puzzelen over.

Geen opmerkingen: