woensdag, maart 14, 2007

Tot zondag.

Of maandag, ik weet nog niet hoe laat ik weer thuis ben. Maar wel hoe laat ik weg ga: over een goed half uur.

Ik ben fris gebadderd en geschoren, de tas is ingepakt, de baal medicijnen zit er inmiddels ook bij, de prullebakken e.d. zijn geleegd, de kachels en de verlichting zijn uit.Het enige wat ik in dat goede halfuur nog te doen heb is dit verhaal op mijn log gooien, de pc uit doen (hopende dat ik hem zondag weer aan de praat krijg, de kuren zijn nog steeds niet genezen), mijn jas aandoen en de deur achter me op slot draaien.

Ik heb net nog even een rondje door de tuin gemaakt en het speenkruid, dat ik vorige week al ergens anders bloeiend tegenkwam, staat nu ook in mijn tuin in bloei, de maarts viooltjes doen hun naam eer aan en de braamstruik begint duidelijk uit te lopen. Het KNMI en andere weerprofeten voorspellen me droog weer met een redelijk aangename temperatuur voor de tijd van het jaar dus ik vermaak me de komende dagen wel.

Mochten jullie met dat laatste wat problemen hebben dan staat het jullie vrij een feestje te organiseren in het reageerhok, maar houdt het wel een beetje netjes, ik wil niet direct als ik terugkom aan de grote schoonmaak moeten.

Geen opmerkingen: