maandag, mei 14, 2007

En (alweer) tot later.

Alles staat gepakt. Ik ga zo proberen om met de gitaar, een rugzak en een tas op wieltjes met de overige bagage en de tent er bovenop gebonden de bus te halen en er in te komen. Later mag ik dat proces nog twee keer herhalen voor de trein in Heerenveen en het overstappen in Zwolle.

In Dieren zou ik ruim een half uur moeten wachten op een bus die me nog steeds niet dichterbij de camping brengt dan 10 minuten lopen, dus ik denk dat dat even een flinke wandeling wordt als het tot dan toe gelukt is met de bagage, normaal gesproken moet de afstand in die tijd ook makkelijk te lopen zijn.

En dan ga ik tot zondag in een tentje genieten van het al dan niet mooie weer en de omgeving. Zondagavond ben ik weer terug, maar het zal vermoedelijk wel maandag worden eer ik hier weer wat van me laat horen.

Geen opmerkingen: