maandag, mei 07, 2007

Tot zaterdag.

Fototoestel, medicijnen en verschoning staan gepakt. Het bad is aan het vollopen om straks nog even uitgebreid te badderen (bij je moeder moet je je natuurlijk wel fris gewassen melden, zo groot als je bent blijft ze dat haarscherp in de gaten houden).

Later vanavond zet ik nog even dat lange verhaal direct hieronder en dan ga ik nog één nachtje slapen om morgenochtend om half negen de bus te nemen. Of ik vanavond of morgenochtend nog ertoe kom of hier of bij jullie nog een reactie achter te laten betwijfel ik, dus bij deze: vermaak je, laat de boel heel en zorg dat alles er netjes uitziet als ik terugkom.

Tot zaterdag.

(Als ik de pc zaterdag tenminste nog weer op gang kan krijgen, hij start na een tijdje uit geweest te zijn erg moeilijk weer op en om die reden laat ik hem meestal maar aanstaan en doe alleen speakers, beeldscherm e.d. uit maar voor zo'n hele week afwezigheid vind ik dat een minder goed idee)

Geen opmerkingen: